Strona główna > Aranżacje wnętrz biurowych > Jak wykorzystać maksymalnie swój dzień dzięki efektywnemu zarządzaniu czasem

  • Czym jest zarządzanie czasem i co może zrobić dla Ciebie?
  • Czy możesz nauczyć się organizować swój czas, czy też rodzisz się z umiejętnością zarządzania czasem?
  • Korzyści z efektywnego zarządzania czasem vs. skutki złego zarządzania czasem
  • 3 sposoby, w jakie zarządzanie czasem wpływa na poziom stresu
  • Co robi zarządzanie czasem dla produktywności?
  • Wyznaczanie celów i zarządzanie czasem
  • 5 sposobów na określenie, czy Twoje techniki pracy są efektywne
  • 10 skutecznych technik zarządzania czasem, które warto wypróbować
  • Znaczenie mówienia "Nie!"
  • 5 sposobów dbania o siebie oszczędza czas w miejscu pracy
  • Aplikacje do zarządzania czasem - zalety i wady
  • 5 sposobów na to, jak projekt biura może przyczynić się do zwiększenia efektywności pracy
  • Wnioski

Ile razy zastanawiasz się nad tym, że może po prostu nie ma wystarczająco dużo godzin w ciągu dnia?

Kiedy siedzisz przy biurku, czy myślisz, że ktoś kradnie godziny od ciebie, pozostawiając cię niezdolnym do wykonania niezbędnych zadań, które musisz zrobić w swoich godzinach? Czy działa jakiś program kradzieży czasu i przestrzeni?

Jest to powszechny problem.

Chodzi o to, że aby czuć się pod kontrolą, być mniej zestresowanym, szczęśliwym i produktywnym w miejscu pracy, musisz wiedzieć, jak skutecznie zarządzać swoim czasem. Większy problem polega na tym, że wiele osób nie ma pojęcia, od czego zacząć i regularnie popełnia błędy związane z marnowanie czasu nawyków, które przynoszą więcej szkody niż pożytku.

Każda firma na świecie chce być produktywna ponieważ wydajność oznacza rentowność. Aby tak się stało, pracownicy muszą efektywnie wykorzystywać swój czas, aby dotrzymywać terminów, osiągać cele i dbać o zadowolenie klientów. Gdy problemem jest złe zarządzanie czasem, żadna z tych rzeczy nie dzieje się.

Oczywiście, trzeba na to spojrzeć również z ludzkiego punktu widzenia. Nikt nie chce mieć poczucia, że nie ma kontroli nad swoim dniem. day, Jakby godziny były wysysane z biura prawie jak tunel powietrzny w działaniu, pozostawiając wszystkich spanikowanych i zestresowanych. To nie jest szczęśliwy lub zdrowy obraz.

Mając to wszystko na uwadze, ten przewodnik będzie mówić o wszystkim, co musisz wiedzieć o tym, jak zrobić więcej w czasie, który masz. To się nazywa zarządzanie czasem i to dosłownie o zrewolucjonizować sposób spędzania czasu w biurze, i jak czujesz się o tym wszystkim zbyt.

Aby uzyskać jak najwięcej z tego przewodnika, odrzuć na bok swoje obecne metody i bądź otwarty na nowe. Gwarantuje, że znajdzie się tam coś, co może całkowicie zmienić Twój dzień pracy na lepsze.

Czym jest zarządzanie czasem i co może zrobić dla Ciebie?

Aby pójść do przodu i zrozumieć dokładnie, jak odzyskać więcej godzin w ciągu dnia, musimy najpierw porozmawiać o prawdziwej definicji zarządzania czasem.

Możesz zdefiniować tę konkretną myśl na wiele różnych sposobów, ale Wikipedia być może wymyśliła najlepszą w odniesieniu do miejsca pracy.

"Zarządzanie czasem to proces planowania i sprawowania świadomej kontroli nad czasem poświęconym na określone działania, zwłaszcza w celu zwiększenia efektywności, skuteczności i wydajności".

Więc zasadniczo, ucząc się konkretnych umiejętności i technik zarządzania czasem, kontrolujesz swój własny czas, co pozwala ci dyktować, co i jak robisz. Oznacza to, że nie masz tego tonącego uczucia "gdzie podział się czas?". Nie będziesz już siedział patrząc na zegar, chcąc po cichu wyrwać sobie włosy, bo po prostu nie możesz wydawać się poruszać w tempie, które jest w jakikolwiek sposób produktywne.

Techniki zarządzania czasem pozwalają na wyznaczenie realistycznych celów i trafienie w nie za każdym razem, ale słowo kluczowe w tym zdaniu jest takie, na które musisz zwrócić uwagę - realistyczne.

To nie jest dobre ustawienie nierealistyczny cel, a następnie spodziewając się trafić jest tylko dlatego, że używasz wysokiej jakości aplikacji do zarządzania czasem lub opanował sztukę skutecznej listy do zrobienia. W tej kwestii za każdym razem poniesiesz porażkę. Wybierając realistyczne cele i organizując swój czas skutecznie, zrobisz postęp, który jest wystarczająco stabilny, aby poczuć, że jesteś coraz gdzieś, pozwalają być produktywne, i pomóc czuć się o wiele lepiej o tym wszystkim też.

Sprawdź tę infografikę, która daje ci szybki przegląd elementów, które składają się na zarządzanie czasem. Przez cały ten przewodnik, będziemy dotykać wszystkich z nich.

Źródło - https://www.mbaskool.com/business-concepts/human-resources-hr-terms/17824-time-management.html

Czy możesz nauczyć się organizować swój czas, czy urodziłeś się z umiejętnością zarządzania czasem?

Dobra wiadomość jest taka, że jeśli czujesz się teraz beznadziejnie w organizacji swojego czasu, to na horyzoncie widać zmiany!

Zarządzanie czasem nie jest czymś, z czym rodzisz się automatycznie i nie jest czymś, co rozwijasz bez wysiłku. Jest to coś, czego jesteś zmuszony się nauczyć, po prostu dlatego, że jeśli tego nie zrobisz, to skończysz z trudem, zestresowany, a może nawet wypalony. To może nie brzmi jak świetna wiadomość w tej chwili, ale podstawowa wiadomość jest taka, że jeśli nie jesteś pewien, jak zacząć, to jest łatwiejsze niż myślisz!

Sprawdź ten film, który nakreśla kilka strategii, które można wykorzystać, aby rozpocząć podróż w kierunku uczenia się niezbędnych umiejętności zarządzania czasem, ale będziemy również mówić w znacznie bardziej szczegółowy później w tym przewodniku o tych i jeszcze więcej.

Jak widzisz, chodzi o to, aby być świadomym czasu, który masz i być realistą z tym, co jesteś w stanie wykonać w jego ramach. Na dodatek musisz stosować określone strategie, które pomogą Ci manipulować czasem zgodnie z Twoimi upodobaniami.

Brzmi to ciężko, ale kiedy już zaczniesz się w to zagłębiać, będziesz mówić o "moim harmonogramie" jak o czymś tak prostym jak A, B, C!

Wielu pracodawców oferuje kurs zarządzania czasem dla pracowników i jest to świetny punkt wyjścia, jeśli jest on dostępny dla Ciebie. Jeśli jesteś pracodawcą, pomyśl o złożeniu kursu takiego jak ten, lub poszukaj dostępnych kursów zewnętrznych w pobliżu. Koszt będzie bardziej niż wart dodatkowej produktywności i pewności siebie, którą zobaczysz u swoich pracowników na ich krzesłach biurowych!

Wszystko, czego potrzebujesz, to zamiar, aby zacząć czynić swoje dni bardziej produktywnymi i mniej stresującymi. Kiedy już podejmiesz decyzję, aby jak najlepiej wykorzystać swój czas, to naprawdę chodzi o badania i znalezienie metod, które działają dla Ciebie. I to jest inna rzecz - tam jest żadny jeden rozmiar dopasowywać wszystkie metody. Możesz uznać, że używanie listy rzeczy do zrobienia jest super skuteczne, podczas gdy twój kolega na swoim siatkowym krześle biurowym uzna to za bezużyteczne. Jest metoda dla każdego!

Korzyści z efektywnego zarządzania czasem kontra skutki złego zarządzania czasem

Jeśli nadal jesteś na płocie o tym, czy uczenie się technik zarządzania czasem jest warte zachodu, niech pit skutki dobrej jakości zarządzania czasem przed raczej szkodliwe skutki nie mając uchwyt na własny czas lub harmonogram.

Czy siedząc przy nowoczesnym stole w sali konferencyjnej, łatwo przychodzą ci do głowy pomysły, czy też masz zatkany umysł? Czy jesteś w stanie myśleć jasno, ponieważ masz milion rzeczy do zrobienia na swojej liście rzeczy do zrobienia? Czy panicznie boisz się czasu, którego brakuje Ci przy biurku?

To powszechny problem i to taki, który jest pewnym znakiem, że naprawdę nie jesteś tak zorganizowany, jak ci się wydaje lub jak chciałbyś być.

Jeśli przytakujesz, oto powody, dla których musisz być bardziej świadomy swojego czasu i wykorzystać go najlepiej jak potrafisz.

Korzyści wynikające z efektywnego zarządzania czasem

  • Zwiększona produktywność - Kiedy masz większą kontrolę nad swoim czasem, zrobisz więcej. Oznacza to, że jesteś bardziej produktywny przy biurku kierowniczym.
  • Zwiększona pewność siebie - Kiedy jesteś trafienie celów i terminów, nie jesteś pod stresem, i jesteś w stanie iść do pracy bez strachu wszystko, jesteś bardziej pewny siebie, szczęśliwszy i oczywiście, jesteś również zdrowsze.
  • Mniej błędów - Kiedy walczysz o czas, oznacza to, że o wiele bardziej prawdopodobne jest, że będziesz się spieszyć, a to zwiększa szansę na popełnienie błędu. W ramach firmy, błędy kosztują ogromną ilość pieniędzy, wpływając na rentowność w dużym stopniu.
  • Zdolność do jasnego myślenia - Możesz myśleć o wiele bardziej wyraźnie, jeśli jesteś w stanie ustawić listę do zrobienia na początku dnia i zaznaczyć pozycje off regularnie. Nie będziesz myśleć o rzeczach, na które nie miałeś czasu i w rezultacie możesz zrobić wiarygodny postęp przez swoją listę zadań.
  • Więcej pomysłów i sugestii - Jasny umysł oznacza, że możesz wnieść swój wkład w sesje współpracy przy meblach w sali konferencyjnej, pomagając w ten sposób firmie rozwijać się i rosnąć, a także pokazując swojemu menedżerowi potencjał do przyszłych awansów.
  • Możesz pomóc innym - Lepiej zarządzając swoim czasem, będziesz w stanie pomóc innym zrobić to samo, a jeśli któryś z Twoich kolegów ma problemy, będziesz mieć trochę dodatkowego czasu, aby móc zdjąć z niego część obowiązków. To zwiększa morale w biurze i pomaga wszystkim trafić w cele grupowe z łatwością.
  • Twoje życie domowe jest lepsze dla tego wszystkiego - Oczywiście, będąc bardziej w kontroli swojego czasu i swojej pracy oznacza, że kiedy idziesz do domu na koniec dnia, można wyłączyć i spędzić czas z bliskimi, bez ciągłego mówienia o pracy lub panikę o rzeczy nigdy nie dostał wokół na liście do zrobienia. Wszystko to daje tobie daleko lepszy dom i praca-life równowagę.

Efekty biednego zarządzania czasem

Sprawdź tę infografikę, która mówi o sposobach, w jakie możesz natychmiast zniszczyć swoją produktywność, nie zarządzając efektywnie swoim czasem.

Źródło - https://www.timecamp.com/blog/wp-content/uploads/2018/03/time-management-infographics-1.jpg

Są to jedne z największych błędów popełnianych przez ludzi, ale jak wpływają one na Twój dzień pracy i to jak się czujesz?

  • Stres wz rasta - Istnieje bardzo silny związek pomiędzy zarządzaniem czasem a stresem. Im bardziej kontrolujesz swój czas, tym mniej stresujesz się w miejscu pracy. Jeśli jednak nie potrafisz zarządzać swoim czasem, stres szybko za tym podąża.
  • Czujesz się poza kontrolą - Brak możliwości zrobienia tego, co chcesz w czasie, który masz, szybko pozostawia cię w poczuciu braku kontroli, a to nie jest przyjemne uczucie.
  • Twoja produktywność spada - W wyniku dwóch powyższych punktów nie będziesz tak produktywny, jak powinieneś, a to oznacza, że terminy i cele Cię omijają.
  • Twoja pewność siebie jestbardzo niska - Twoja pewność siebie spadnie, jeśli nie będziesz w stanie zrobić tego, co musisz w pracy, będziesz mieć wrażenie, że zawodzisz każdego dnia, podczas gdy w rzeczywistości po prostu musisz być w stanie zorganizować się trochę lepiej.
  • Twój kierownik może pominąć Cię przy ważnych projektach - Twój kierownik może zauważyć, że nie osiągasz celów lub wydajesz się zestresowany. W rezultacie może pominąć Cię przy projektach, nad którymi chciałbyś pracować lub przy awansach, o które chciałbyś się ubiegać.
  • Popełniaszwięcej błędów - Kiedy się spieszysz, popełniasz błędy. Kiedy popełniasz błędy, możesz zdenerwować klienta lub klienta i mała sprawa może łatwo przekształcić się w ogromny problem w pracy.

Jak widać, pozytywne strony bycia w stanie zarządzać swoim czasem przy użyciu nowych umiejętności zarządzania czasem znacznie przewyższają negatywne skutki!

3 Sposoby, w jakie zarządzanie czasem wpływa na poziom stresu

Musimy porozmawiać o stresie przez minutę, ponieważ jest to tak ogromny problem w dzisiejszych czasach. Stres jest również bardzo niebezpieczny, gdy pozostawiony do budowania w czasie, a stres w miejscu pracy, w szczególności, jest jednym z najbardziej powszechnych typów wokół.

Jeśli stale żyjesz ze stresem, umieszczasz na sobie ogromną ilość presji. Objawia się to w sposób fizyczny, jak również jest ogromnie szkodliwe dla zdrowia psychicznego. W bardzo najgorszych scenariuszach, stres może być śmiertelny.

Jak więc praca nad umiejętnością zarządzania czasem może faktycznie zmniejszyć poziom stresu, a tym samym skutecznie uratować ci życie?

  1. Uczenie się zarządzać twój czas znaczy że ty czujesz w kontroli. Gdy ty czujesz w kontroli stres znajduje je bardzo trudny brać firmowego chwyt na twój życiu
  2. Zarządzanie czasem pomaga ci trafić w terminy i cele, a nie przegapić je. To w sam w sobie jest ogromnym pracy stresu oszczędzaczem
  3. Być więcej w kontrola twój czas przy twój biurkiem znaczy że gdy ty iść dom, ty jesteś sprawnie zamykać drzwi na biurze i cieszyć się twój downtime. Jest to ogromnie korzystne dla twojego zdrowia psychicznego, zmniejszając stres, a tym samym pomagając ci cieszyć się czasem z tymi, których kochasz.

Nigdy nie lekceważ potęgi prostej listy rzeczy do zrobienia, jeśli chodzi o przejęcie kontroli, ale jak zobaczysz, gdy będziemy poruszać się po reszcie tego przewodnika, istnieje kilka innych metod, a nawet aplikacji, które mogą pomóc ci być bardziej pod kontrolą, a tym samym uniknąć stresu w miejscu pracy.

Co zarządzanie czasem robi dla produktywności?

Może się wydawać, że to pytanie nie ma sensu, ale musimy pokryć wszystkie podstawy, aby pomóc Ci przejść do bycia najlepszym mistrzem zarządzania czasem!

To niemożliwe, aby być produktywnym, gdy nie jesteś w stanie zarządzać swoim czasem. Według badania z 2016 roku, zwanego UK Daily Savings Time, okazało się, że brytyjskie firmy tracą dwie godziny każdego dnia z powodu bezproduktywnych pracowników.

To było z powrotem w 2016 roku, więc szanse są takie, że problem nie poprawił się znacznie! Kiedy pomnożysz te godziny przez tydzień, to jest to 10 godzin straconych w ciągu pięciodniowego tygodnia pracy. To dużo straconej pracy, a wszyscy wiemy, że czas to pieniądz.

Badanie wykazało również, że tylko 40% zwykłego dnia pracy poświęca się na bezproduktywne praktyki i metody marnowania czasu. Kilka z nich to szukanie dokumentów w niezorganizowanych biurowych magazynach, wysyłanie niepotrzebnych e-maili i powielanie dokumentów, ponieważ nie można ich znaleźć. Oczywiście stres sam w sobie jest również ogromnym problemem, jeśli chodzi o produktywność.

Potrafiąc zarządzać swoim czasem jesteś w stanie odwrócić te dość niepokojące statystyki. Pracodawcy z pewnością powinni pomyśleć o wysłaniu swoich pracowników na kurs zarządzania czasem, o którym wspomnieliśmy wcześniej, dając im informacje, jak zacząć odwracać sytuację i zmierzać w kierunku całkowitej produktywności biura, a także znacznie mniejszego stresu w rezultacie.

Wyznaczanie celów i zarządzanie czasem

Dobrym sposobem na rozpoczęcie zarządzania swoim czasem jest wyznaczenie sobie realistycznych celów. Ilekroć ty ustawiasz cel ono potrzebuje być:

Konkretny

Mierzalny

Osiągalny

Realistyczny

Terminowy

SMART pomoże Ci o tym pamiętać.

Wyznaczając cele SMART i stosując inne techniki zarządzania czasem, przekonasz się, że nie tylko osiągniesz swoje cele, ale może nawet zostanie ci trochę dodatkowego czasu na koniec. Oczywiście, musimy wrócić do początku naszej rozmowy tutaj, pamiętając o słowie "realistyczny".

Każdy cel, jaki sobie postawisz, musi być realistyczny, w przeciwnym razie po prostu się nie uda.

Aplikacje do zarządzania czasem są dobrym sposobem, aby pomóc Ci osiągnąć cele takie jak ten, a my pokryć kilka przydatnych aplikacji, aby spróbować trochę później w tym przewodniku.

Kiedy wyznaczysz sobie cel i go osiągniesz, doświadczysz przypływu pewności siebie, który stanie się niemal uzależniający! Im więcej osiągniesz, tym bardziej będziesz chciał iść dalej i osiągnąć jeszcze więcej. To jedno z najlepszych uzależnień, ale zawsze należy pamiętać, że kiedy wychodzisz z biura pod koniec dnia, musisz się wyłączyć i cieszyć się czasem we własnej przestrzeni, z tymi, których kochasz.

5 sposobów na określenie, czy Twoje techniki pracy są skuteczne

Być może używasz już kilku technik, które Twoim zdaniem działają wystarczająco dobrze, ale jak możesz być pewien, że tak jest?

Być może używasz aplikacji z listą rzeczy do zrobienia, być może używasz zwykłej techniki długopisu i papieru, być może rzucasz sobie wyzwanie, aby osiągnąć pewne cele w określonym czasie, ale żadna z tych technik nie ma sensu, jeśli nie zwiększa twojej produktywności i nie zmniejsza poziomu stresu.

Jeśli zastanawiasz się "czy mój harmonogram naprawdę działa?", sprawdź następujące znaki, że być może trzeba trochę zmienić rzeczy.

  1. Nigdy tak naprawdę nie czujesz, że masz kontrolę nad swoją pracą i regularnie patrzysz na zegar i zastanawiasz się, gdzie podział się czas
  2. Twoja lista rzeczy do zrobienia rzadko jest wypełniona i często musisz przenosić rzeczy na następny dzień
  3. Rzadko robisz sobie przerwy w ciągu dnia
  4. Dużo myślisz o pracy, kiedy wracasz do domu, martwiąc się o rzeczy, których nie zdążyłeś wykonać
  5. Czasami zapominasz o zadaniach, a następnie przypominasz sobie o nich, gdy stają się pilne

Jeśli kiwasz głową na którekolwiek z powyższych stwierdzeń, są szanse, że musisz nauczyć się pracować w inny sposób. Nie musisz koniecznie zmieniać całej swojej techniki zarządzania czasem, aby to zrobić, być może wystarczy nauczyć się pracować mądrzej, zamiast próbować pracować ciężej.

Sprawdź tę infografikę, która daje kilka przydatnych wskazówek, jak to zrobić!

Źródło - https://visual.ly/community/infographic/business/17-quick-tips-better-time-management

10 skutecznych technik zarządzania czasem, które warto wypróbować

Wspaniałą rzeczą w zarządzaniu czasem jest to, że istnieje wiele różnych technik, które możesz wypróbować, a wszystkie z nich zmotywują Cię do tego, by spróbować i zakończyć swoją listę niezbędnych zadań na dany dzień. Wrażenie, jakie odniesiesz z tego powodu, z pewnością skłoni cię do powtórzenia tego procesu następnego dnia.

Według Psychology Today, metoda ABC była ogromnie popularna już w latach 70. To właśnie tam rozpoczął się cały ruch związany z ustalaniem priorytetów. Metoda ABC oznaczała, że masz trzy listy, jedną z A, jedną z B, a drugą z C. A była najważniejszą listą, B była gdzieś w środku, a C była mniej ważnymi zadaniami.

Metoda ta została nieco zmieniona na przestrzeni lat, a zwłaszcza gdy technologia przejęła i zaczęły powstawać aplikacje do zarządzania czasem. Jednak ta szczególna metoda miała swoje minusy, ponieważ wielu ludzi zaczęło umieszczać pilne rzeczy na liście C, po prostu dlatego, że nie były one pożądane lub zabawne. To właśnie wtedy prokrastynacja zaczęła się wkradać!

Świadomość prokrastynacji jest bardzo ważna, ale używanie konkretnych technik o nieco większej strukturze pomoże Ci ominąć ten szczególny problem i skutecznie zorganizować swój czas.

Spójrzmy na 10 najlepszych technik zarządzania czasem, które możesz chcieć wypróbować.

1 - Technika Pomodoro

Ci, którzy rozumieją znaczenie zarządzania czasem, regularnie używają Techniki Pomodoro. Powodem, dla którego ta konkretna metoda jest popularna, jest to, że zmusza do robienia regularnych przerw, co odświeża umysł i dlatego pomaga uczynić cię bardziej produktywnym w czasie pracy.

Sprawdź tę infografikę, która mówi o tym, jak wykonywać Technikę Pomodoro.

Źródło - https://www.inkley.us/blog/pomodoro-technique-infographic

2 - To Do Listy i ustalanie priorytetów

Najprostsze metody są czasami najlepsze. W tym przypadku, albo znajdziesz to do list app, który pasuje do Ciebie najlepiej lub będziesz używać zwykłego pióra i drogi papieru. Po prostu zapisujesz zadania, które musisz zrobić tego dnia, a następnie numerujesz je w kolejności priorytetów. 1 jest najważniejszy i najbardziej pilny, a ty pracujesz w dół od tego miejsca, wykonując je w tej kolejności.

Minusem jest to, że jeśli inne zadanie przychodzi w połowie drogi przez dzień, który jest bardziej pilny niż następny na liście, to będzie rzucać rzeczy trochę off-kilter. W tym przypadku jednak, musisz zachować spokój i po prostu przeorganizować rzeczy jak najlepiej. Jeśli musisz przenieść coś na następny dzień, zrób to, ale umieść to na wysokim priorytecie.

3 - Określ swoją strefę produktywności

Każdy ma pewną część dnia, kiedy jest bardziej produktywny. Dla niektórych jest to pierwsza rzecz rano, inni uważają, że są bardziej produktywni po południu. Sprawdź, kiedy czujesz się bardziej naładowany energią i jesteś w stanie się skupić i wykonywać zadania wymagające większej koncentracji w tym czasie. Kiedy czujesz się nieco mniej produktywny, być może nieco ospały, wykonuj zadania, które wymagają mniej energii, takie jak otwieranie poczty lub sprawdzanie e-maili.

4 - Spróbuj wyzwań czasowych

Wyzwanie czasowe to dobry sposób, aby zmotywować się do osiągnięcia więcej w czasie, który masz. Wystarczy wybrać jedno zadanie i wybrać realistyczną ilość czasu na jego wykonanie. Uszczuplasz ten czas o 5 minut, a następnie rzucasz sobie wyzwanie, aby je wykonać. Co trzeba pamiętać jednak, że jakość jest zawsze ważniejsze, więc nie cięcia rogów inaczej skończy się popełnianie błędów i konieczności wrócić i spędzić więcej czasu na to.

5 - Najpierw wykonaj najgorszą pracę

Każdy ma jedno szczególne zadanie każdego dnia, że nie bardzo lubią. W tym przypadku, zrobić to pierwszą rzeczą w godzinach porannych i dostać go ponad i zrobić z. Wtedy będziesz mógł pracować nad innymi zadaniami z nieco większą swobodą, a w rezultacie będziesz bardziej skłonny do bycia produktywnym.

Kiedy zadanie nie lubisz jest na głowie, będzie ciągnąć z powrotem swoje poziomy energii i spowodować, aby być mniej produktywne.

6 - Spróbuj Scheduling

Skręt na liście do zrobienia metoda jest planowanie. W tym przypadku, gdy nowa praca przychodzi twój sposób, zamiast po prostu pisząc go, a następnie umieszczając go na konkretnej liście do zrobienia, zaplanować czas, aby zakończyć go w swoim dzienniku i rzeczywiście wykonać go w czasie obiecujesz to zrobić. Dzięki temu każde zadanie ma swój przedział czasowy i dlatego zawsze będzie wykonane.

Jednak upewnij się, że nie próbujesz i cram zbyt wiele w jeden dzień i spowodować sobie stać się mniej produktywne i stresujące w wyniku.

7 - Metoda GTD (Get Things Done)

Ta metoda jest idealna, ponieważ pomaga robić postępy w dużych projektów i zakończyć mniejsze elementy w tym samym czasie. Wystarczy zapisać wszystko, co trzeba zrobić i określić, czy jest to duże zadanie lub małe. Mniejsze można wykonać natychmiast, ale duże zadania można podzielić na kamienie milowe, które można ukończyć jako małe zadania.

Robiąc to, nie stajesz się przytłoczony dużymi zadaniami, które wydają się być górami do wspinaczki.

8 - Zasada Pareto

Zasada Pareto zasadniczo oznacza, że można osiągnąć 80% wydajności poprzez umieszczenie w 20% wysiłku, ucząc się pracować mądrzej, zamiast próbować pracować wszystkie godziny wysłane.

Sprawdź ten film, który wyjaśnia, jak to wszystko działa.

9 - Metoda RP (Szybkie Planowanie)

Ta konkretna metoda jest rzeczywiście bardziej sposób myślenia niż sposób robienia, co może rzeczywiście pomóc, jeśli jesteś bardziej emocjonalnie skupiony niż logicznie skupiony.

Stosując tę metodę, wypisz rzeczy, które musisz zrobić, a następnie określ powody, dla których chcesz je wykonać. Unikaj powodów, dla których muszą być zrobione i myśl abut dlaczego chcesz, aby były zrobione. Robiąc to, dołączasz emocjonalny powód, który może popchnąć cię do bycia znacznie bardziej zmotywowanym.

10 - Zrozumienie jutra, kiedy się prokrastynuje

Następna metoda jest dobrą opcją dla kiedy zaczynasz czuć się jak ty jesteś o prokrastynacji i odkładać zadanie do jutra. Jeśli odkładasz je, bo naprawdę nie masz na nie czasu i pojawiło się coś ważniejszego, to dobrze; jeśli jednak odkładasz je, bo nie chcesz go robić lub wydaje ci się ono zbyt dużym zadaniem, pomyśl o tym, jak będziesz się czuł, gdy będziesz musiał je wykonać jutro. W takim przypadku kolejny dzień przy biurku projektanta będzie koszmarem.

Są szanse, że robiąc to jutro, zadanie będzie ważniejsze i będzie z nim związana większa presja. Masz również pracę, którą musisz wykonać jutro również, więc wszystko będzie zajęty i stresujący obraz. Wyobrażając sobie to, jesteś bardziej prawdopodobne, aby uzyskać to zrobić dzisiaj, a nie prokrastynacji i odkładania go.

Znaczenie mówienia "Nie!"

Kolejny punkt musimy wspomnieć i coś, co wiąże się bardzo blisko do zrozumienia znaczenia zarządzania czasem jest w stanie powiedzieć "nie", kiedy trzeba.

W miejscu pracy szczególnie, czujemy się jak musimy powiedzieć "tak" na wszystko, być może martwi się, że nasz kierownik będzie myśleć źle o nas. Problem polega na tym, że zgadzając się na wszystko, w rzeczywistości wywierasz na siebie zbyt dużą presję, siedząc na swoim designerskim krześle biurowym, co powoduje ogromnie stresujący obraz. To nie pomaga w produktywności i powoduje, że masz obciążenie pracą, które może stać się o wiele za dużo.

To jest całkowicie w porządku, aby powiedzieć "nie", kiedy trzeba, i choć nie można iść wokół odmawiając wszystko, co jest proszony o ciebie, jeśli naprawdę czujesz, że nie można zrobić coś lub naprawdę nie masz czasu, iść na to.

Zobacz ten film z TED talk, który mówi o zebraniu się na odwagę, aby móc powiedzieć "nie", gdy jest to konieczne.

5 sposobów na to, jak dbanie o siebie oszczędza czas w miejscu pracy

Oczywiście, podstawy muszą być również pokryte, a to oznacza dbanie o siebie w procesie. Jeśli jesteś zmęczony, niezdrowy i brakuje Ci energii, nie będziesz w stanie zorganizować swojego czasu ani osiągnąć tyle, ile byś chciał. W tym przypadku musisz upewnić się, że pokrywasz wszystkie podstawy dla swojego zdrowia i dobrego samopoczucia.

Oto 5 obszarów, na których musisz się skupić, jeśli chodzi o zwiększenie umiejętności zarządzania czasem poprzez skupienie się na sobie.

  1. Upewnij się, że pijesz wystarczającą ilość wody. Zwiększy to poziom Twojej koncentracji i pozwoli Ci się skupić na dłużej.
  2. Skoncentruj się na tym, aby uzyskać wystarczającą ilość snu każdej nocy. Kiedy jesteś pozbawiony snu, koncentracja jest dosłownie niemożliwa. Każdy potrzebuje nieco innej ilości snu, ale jako dorosła osoba powinieneś dążyć do 7-8 godzin na noc dobrej jakości snu. Spróbuj metod głębokiej relaksacji, jeśli masz z tym problemy i upewnij się, że nie przesadzasz z głośną muzyką lub filmami akcji przed snem
  3. Jedz zdrową dietę, pełną witamin i minerałów. Upewnij się, że podczas pracy unikasz żywności wysokotłuszczowej, przetworzonej i wszystkiego, co zawiera zbyt dużo węglowodanów. To sprawi, że będziesz po prostu ospały i będziesz cierpiał na cukrowe załamania.
  4. Wypróbuj mindfulness. Choć może nie jest to metoda dla każdego, warto spróbować mindfulness. Pomoże Ci to pozostać tu i teraz i uniknąć życia przeszłością lub wybiegania w przyszłość.
  5. Upewnij się, że masz dużo Regularne ćwiczenia pomagają w zachowaniu ogólnego zdrowia i dobrego samopoczucia, a także są świetnym sposobem na zmniejszenie stresu i dodanie sobie energii. ćwiczeń.

Skup się na sobie, a reszta sama wpadnie na miejsce!

Aplikacje do zarządzania czasem - zalety i wady

Wspomnieliśmy o aplikacjach do zarządzania czasem kilka razy w całym tym przewodniku, ale jeśli sprawdzisz online, znajdziesz niezliczoną ilość do wyboru. Oczywiście, niektóre będą więcej niż warte pobrania, ale inne będą stratą czasu. W tym przypadku, patrząc na opinie i pracy, co trzeba z konkretnej aplikacji jest dobry pomysł.

Niektórzy ludzie mogą po prostu chcesz to do listy app do wykorzystania na ich telefon, podczas gdy inni ludzie mogą chcieć wszystko śpiewające, wszystko taniec aplikacji, która ma dodatkowe funkcje, takie jak alarmy i przypomnienia.

Sprawdź ten film, który mówi o 21 aplikacjach dla produktywności.

Nie ma prawdziwej różnicy między tym, co jest oznaczone jako aplikacja do zarządzania czasem i aplikacji produktywności, ponieważ oba osiągnąć tę samą rzecz. Co musisz wiedzieć jednak jest to, co pasuje do Ciebie. To dobry pomysł, aby zdecydować się na darmowe aplikacje przede wszystkim i wypróbować podstawową wersję; jeśli lubisz aplikację i znajdziesz to daje pewne korzyści, można pomyśleć o uaktualnieniu do wersji płatnej. Jednak niektóre darmowe aplikacje są równie przydatne, więc nie zakładaj, że płatne wersje są zawsze najlepsze!

Choć nie wszystkim one odpowiadają, aplikacje są dobrym sposobem na zmotywowanie Cię do osiągnięcia więcej w krótszym czasie.

5 sposobów, w jaki projekt biura łączy się z osiągnięciem większej ilości zadań

Jesteśmy już prawie na miejscu i jesteś bardzo blisko poznania wszystkiego co musisz wiedzieć o znaczeniu zarządzania czasem i jak go osiągnąć, ale musimy porozmawiać o jeszcze jednym bardzo ważnym aspekcie - jak zaprojektowane jest Twoje biuro.

Nie da się przepracować drogi przez swoją listę rzeczy do zrobienia, jeśli twoje biuro jest źle zaprojektowane. Będziesz tracić czas, próbując znaleźć rzeczy, chodząc do drukarki, która jest dwa biura dalej i próbując zorganizować system plików, który jest wypełniony papierami, które powinny być zniszczone lata temu.

Wybierając współczesny projekt biura, który jest tak samo wygodny, jak i efektywny, przekonasz się, że uda Ci się z łatwością wprowadzić zarządzanie czasem do swojego dnia i osiągniesz więcej niż wcześniej.

Oto 5 powodów, dla których musisz pomyśleć o umieszczeniu swoich biurek i krzeseł biurowych, a także o tym, jak Twoje biuro jest zaprojektowane w ogóle.

  1. Rozwiązania do przechowywania w biurze nie będą przydatne, jeśli nie będą zorganizowane. Upewnij się, że pozbyłeś się niepotrzebnych papierów i zapewniłeś, że wszystko jest złożone w odpowiednim miejscu. Pomoże Ci to osiągnąć znacznie więcej w czasie, który masz do dyspozycji, ponieważ nie będziesz szukał pracy papierowej wśród stosu niepotrzebnych dokumentów.
  2. Upewnij się, że drukarki i inne urządzenia centralne są umieszczone w miejscu, które jest odpowiednie dla wszystkich. Nie jest dobrze umieścić drukarkę w miejscu, które wymaga, aby wszyscy wstali i przeszli do niej kilka razy dziennie. W ten sposób w ciągu tygodnia marnujesz ogromną ilość czasu! Zastanów się bardzo dokładnie nad rozmieszczeniem centralnego sprzętu.
  3. Siedziska i biurka biurowe muszą być wygodne i regulowane dla osoby siedzącej. To gwarantuje brak bólów, które z pewnością będą dużym rozproszeniem uwagi i spowodują zdenerwowanie i stres, a także utratę cennego czasu.
  4. Spójrz na wystrój swojego biura. Czy jest on jasny, zachęcający i podnoszący na duchu? To jest właśnie produktywne biuro. Jeśli twoje biuro jest przeciwieństwem, to sprawi, że wszystko będzie wolniejsze i mniej upbeat. To z pewnością wpłynie na nastrój i produktywność.
  5. Czy masz uszkodzone meble biurowe? Jeśli tak, to albo go naprawić, albo wymienić na kilka modnych opcji mebli biurowych!

Strategie zarządzania czasem to nie tylko aplikacje i metody, czasami sprowadza się to do środowiska, w którym pracujesz i jak łatwo lub inaczej przestrzeń sprawia, że można uzyskać to, co chcesz zrobić.

Podsumowanie

I mamy to, wszystko, co musisz wiedzieć o byciu ultraproduktywnym, kontrolującym swój czas pracownikiem!

Zrozumienie, że przejęcie kontroli nad swoim czasem jest pierwszym krokiem do bycia szczęśliwszym i zdrowszym w miejscu pracy jest czymś, co każdy powinien sobie uświadomić. Tak, produktywność jest niezbędna, ale pojawi się automatycznie, jeśli najpierw skupisz się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu.

Jeśli jesteś ciągle zestresowany, czujesz się poza kontrolą i martwisz się, że nie dotrzymasz terminów, zawsze starasz się osiągnąć cel, którego czas nie chce ci dać, będziesz popełniać błędy, czuć się zestresowany i w końcu wypalony. Techniki zarządzania czasem mogą to wszystko zmienić, gdy są stosowane wraz ze sprytnym projektem biura i oczywiście dbaniem o numer jeden - Ciebie.