Strona główna > Aranżacje wnętrz biurowych > 3 sposoby na zapewnienie płynnego przejścia między systemami biurowymi

Jeśli chcesz, aby Twoje biuro było ultra-produktywne, dobrym pomysłem jest posiadanie systemu.

To daje pracownikom jasne wyobrażenie o ich roli i obowiązkach, zapewnia, że istnieje linia odpowiedzialności i pokazuje przejrzysty przepływ pracy. Kiedy to jest na miejscu, pracownicy są w stanie pracować najlepiej jak potrafią, ponieważ nie ma zamieszania i mają swobodę i elastyczność, aby przesunąć swój potencjał.

Oczywiście, istnieje kilka różnych systemów biurowych do wyboru, a może nawet zdecydować się na stworzenie własnego wyboru na zamówienie przez tweaking szczegóły z różnych. Niezależnie od tego, na który się zdecydujesz, ważne jest, aby zarządzać zmianą między systemami ostrożnie, aby uniknąć spadków morale i całkowitego chaosu w najgorszych scenariuszach.

Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że musisz zapewnić, że Twoi pracownicy nie są trzymani w niewiedzy. Każde zatajenie tego, co robisz, spowoduje podejrzenia i ewentualny niepokój. Ludzie lubią wiedzieć, jak pracują, gdzie pracują i z kim pracują. Jeśli zmieniasz coś drastycznie i nie mówisz nikomu wcześniej, lub mówisz bardzo mało, spowoduje to poważne problemy między twoim zespołem.

Jak więc przejść z systemu na system w pozytywny i udany sposób?

  1. Bądź transparentny z pracownikami - Ważne jest, że jeśli nawet rozważasz zmianę systemu biurowego, rozmawiasz o tym ze swoimi pracownikami przed podjęciem jakichkolwiek decyzji lub ustawieniem kół w ruchu. Będąc otwartym i szczerym na temat tego, co rozważasz i prosząc o opinie, zmniejszysz niepokój, a także zyskasz kilka wspaniałych spostrzeżeń na temat tego, co może działać, a co nie. Pamiętaj, że twoi pracownicy siedzą przy swoich biurkach biurowych projektantów codziennie i wiedzą, że biuro może lepiej niż ty, jeśli chodzi o ins i outs z codziennej harówki. Oznacza to, że istnieje bardzo cenne informacje, które mają być podane i jeśli wziąć czas, aby zapytać i zachować każdy na bieżąco z niczego, co rozważasz, że informacje będą udostępniane. Współpraca z pracownikami w zakresie możliwych zmian jest niezbędna do budowania zaufania.
  2. Okres próbny - Nie możesz mieć pewności, że system, na który się zdecydujesz, będzie działał, dlatego dobrym pomysłem jest przeprowadzenie okresu próbnego i dokonanie przeglądu po krótkim czasie. Robiąc to, można zobaczyć, czy jakiekolwiek dodatkowe zmiany muszą być dokonane, spójrz na to, co należy poprawić i być może poprawić na obszarach, które nie pojawiły się wcześniej. Okres próbny musi być nie za krótki, ale nie za długi albo, być może trzy miesiące to dobry kawałek środka i wystarczająco dużo czasu, aby naprawdę zobaczyć, jak rzeczy będą działać, lub inaczej.
  3. Pytaj o opinie i traktuj je poważnie - Po upływie tych trzech miesięcy, a także w trakcie okresu próbnego, sprawdź, co słychać u Twoich pracowników i poproś o opinie na temat tego, jak się sprawy mają. W ten sposób ponownie zdobędziesz przydatne informacje, ale także pokażesz swoim pracownikom, że jesteś zainteresowany tym, jak sobie radzą i jak nowy system im odpowiada. Istotne jest, że traktujesz te informacje zwrotne poważnie i wszystko, co z nich wynika, jest realizowane. Ponownie, to będzie utrzymać, że więź zaufania tyka wzdłuż ładnie i zapewnić, że morale pozostaje wysoki.

Istnieje kilka różnych systemów biurowych do wyboru i znalezienie najlepszego dopasowania dla Ciebie może zająć trochę czasu. Nie można nagle zdecydować, że masz zamiar iść w dół jednej drogi bez planowania i opieki, w tym przypadku, co jeśli zdajesz sobie sprawę, że droga nie jest odpowiednia? To będzie długa droga powrotna. Jeśli jednak zaplanujesz wszystko dokładnie i podejdziesz do wszystkiego z otwartym umysłem, zobaczysz, że znalezienie odpowiedniego systemu biurowego jest o wiele łatwiejsze niż mogłoby się wydawać.